Sider

lørdag den 26. januar 2013

En lyserød dag.......

Katinka fra bloggen Haveplaner og Plantebegrejstring opfordrede
til en lyserød dag, til de havebloggere, der er ramt af sygdom.

Det er en smuk idé, som jeg opfordrer alle til at deltage i!

Så ved I, at vi tænker på jer, også selvom der ikke er
overskud eller lyst til at blogge.

»Enhver handling frembringer en kraft af energi,
som vender tilbage til os i en lignende form...
som vi sår, sådan høster vi.

Og når vi vælger handlinger,
som bringer lykke og succes til andre,
er frugten af vores karma lykke og succes.«
Deepak Chopra





20 kommentarer:

  1. Smukke tanker til de som er uheldige at være ramt af den onde sygdom!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja eller som har svært ved at komme igennem den mørke vinter! :0)

      Slet
  2. En smuk idé, som jeg håber mange vil følge op på :)

    Vise ord, du har fundet.

    God lørdag, søde Bente

    SvarSlet
  3. Det er også mit håb! Og en dejlig lørdag tilbage søde Ulla:0)

    SvarSlet
  4. Smukke billeder og tanker fra en altid varm og betænksom blogger som dig!

    SvarSlet
  5. Jeg følger med i det lyserøde lidt senere. Det var en rigtig god idé, Katinka kom med. Jeg låner sløjfen hos dig.

    SvarSlet
  6. Ja en smuk idé du bruger bare sløjfen!

    SvarSlet
  7. Du var hurtigt må man sige;0) - NU er jeg også med!!

    Skøn dag og mange hilsner fra
    Katinka

    SvarSlet
  8. Jeg skal have børnebørn om lidt, derfor!!
    Tak Katinka og i lige måde…

    SvarSlet
  9. Hej Bente.Smukke ord,og en dejlig betænksom ide.Skønt som alle bloggerne holder sammen,når nogen har det svært.God weekend til dig knus Jette

    SvarSlet
  10. Ja det var Katinkas idé og vi var hurtige til at følge op, for der er et slags broder/søsterskab på en måde over bloglandet!
    En god weekend til dig også

    SvarSlet
  11. Store dele af blogland er vidunderligt, sartlyserødt idag. Hvor smukt alle vegne! Jeg når slet ikke hele vejen rundt... Men røres af, hvad jeg ser. Sender også mine lyserøde tanker afsted!

    Tak for idéen til Katinka og tak for din skønne, lyserøde samling her, Bente!

    Hjerteligst

    SvarSlet
  12. Du er bestemt også i mine tanker med ønsket om en snarlig bedring Zep! Jeg tror på at sammenhold gør stærk, og med det mener jeg,at hvis vi alle på denne måde sender en fælles bøn afsted, så hjælper det!
    Varme hilsener :0)

    SvarSlet
  13. Smukt.
    Dejlige lyserøde blomster.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er jo mine pelargonier…det skulle det være, synes jeg.

      Slet
  14. Meget smukke ord og blomster. Hvor er det dejligt så mange har taget opfordringen op fra Katinka!
    Skøn dag til dig, Bente :-)

    SvarSlet
  15. Ja det er dejligt, at så mange støtter op!
    Hav selv en dejlig dag Rose…:0)

    SvarSlet