Sider

lørdag den 19. november 2011

Julehygge i Lyngby


8 kommentarer:

  1. Det ser sør'me hyggeligt ud, jeg elsker når der bliver pyntet op til jul.

    SvarSlet
  2. Godt billede.
    Der ser rigtig hyggeligt ud.
    Tak for kigget.

    SvarSlet
  3. @ Sussi - Ja det er fru Hurup i Kgs Lyngby - hun sælger alt mellem himmel og jord, men især tilbehør til kager cupcakes osv.
    @ Landbohaven - Det er også et gammel hus og så ligger det i Likørstræde skønt navn og en herlig butik.

    SvarSlet
  4. Der er så hyggeligt i Likørstræde, min yndlingsbutik er Speich Design der sælger ALT i skønne patchworkstoffer og er nabo til Fru Hurup:)

    SvarSlet
  5. @ Også en skøn butik men da jeg syer ikke så meget, er det ikke en butik jeg bruger meget, men jeg elsker at trykke næsen flad mod ruden, for de har de skønneste stoffer!

    SvarSlet
  6. Hej Bente. Velkommen til blogland:) Det ser godt nok hyggeligt ud. Mange hilsner herfra

    SvarSlet
  7. @ Hej Lise Lotte - Tak for din velkomst og velkommen som læser. Synes jeg kan kende kunst fra Allerød...Hilsener tilbage :0)

    SvarSlet
  8. Hej Bente. Hvis du mener min lille runde mand, så var han en del af den udstilling der hed Schulpture by the Sea i Århus i sommers. Det var helt fantastisk så dygtige kunstnere der havde udstillet. Det kan anbefales og tage op og se. De laver ny udstilling i 2013. Ha´ en rigtig god dag :)

    SvarSlet